Känner mig duktig

Jajjemän jag känner mig duktig idag. Idag vaknade jag ca 10, klev upp och tog på mig springkläderna och sprang ut på en springtur. Jag mellanlandade hos familjen Olsson, där fick jag frukost (: Sen sprang jag mot malmberget en sväng och sen hem, var ute ca 2 och en halv timma, gött!

Sen dess har jag bara suttit här med skolarbete, blev just klar så nu kan jag stryka ett från listan med allt skolarbete jag har att göra.

Imorgon ska vi på Coop och inventera kl 6 på morgonen, så altså blir det en väldigt lugn kväll för mig idag.


Puss


Kommentarer
Postat av: Sis

Stolt över dig!! Himla bra jobbat :) Men tänk på att börja försiktigt så du inte tappar lusten direkt.. (Tips från coachen som inte alls lever som jag lär utan alltid går ut för hårt..) ;)

2012-05-03 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0