Helg!

Fy tusan vad skönt med helg! Som jag har längtat.

I torsdags var det ännu en jobbar dag, sen for jag på bio med Cicci, Linnea och Linus. Breaking down part 1. Den var grymt bra.
Igår var det sista praktikdagen, tusan vad skönt! :) Har extrajobb där så jag kommer säkert jobba helger och så på Nyfiket. 20 i åtta kom Linnea och Cicci hit, vi fixade lite gott och kokade glögg. Sen kollade vi idol, äntligen åkte Amanda P ut! Och Moa fortsätter imponera. Efter idol så kollade vi Wallander - Skytten. Fast vi somnade lite då och då. Halv 1 ungefär for tjejorna hem och då gick jag och la mig.
Idag har jag kollat lite skidor på TV. Sen for jag och pappa till mormor och var där ett tag. Nu har jag ätit och sitter här och tänkte fortsätta på Svenska uppgiften, skriver om Viktor Rydberg.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0