Helg

På fredag var det skola, till 15. Då skjutsade Josefine hem mig. Jag gjorde mig i ordning för att spela tennis med Ehlin, Linnea & Cicci. Men Ehlin kom aldrig.. Sen gick vi hem och åt, då kom Ehlin ett tag. kl 20 kollade vi idol. Äntligen åkte Molly ut.

På lördag var jag ute och åt på Nittaya med Linnea, Cicci, Lina o Josefine. Gott, och förbannat mätt blev jag. Efter det så skjutsade Josefine mig, Linnea och Cicci till mig. Vi hade det mysigt o gott. Vid 21 skjutsade pappa oss till Pernilla, och där var vi ett tag. Vid 23 ungefär så for vi upp till björnis, kul som fan var det! ;) Kom hem ca 02 och då var det bums i säng!

På söndag var vi och sålde bröd på skyltsöndagen för vårt företag. Kallt. Sen har jag gjort lite skolarbete och sen blev det bara att slöa resten av dagen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0