Iphone 4s

Jag är lycklig idag!

När jag kom hem från skolan vid ca 12 så kollade jag i brevlådan, jag hade fått 2 brev. Det första brevet var med mitt Iphone skal som kom (leopardfärgat). I det andra kuvertet så var det ett avi, vart det stod att jag nu kunde hämta ut min iphone. Vid 14 kom Lena, Linnea och Cicci och hämtade mig också for vi till Gällivare. Åt smörgåstårta till middag. Träffade även Jennifer och Linnea där (: Nu har jag shoppat mina 2 sista julklappar, skööönt!

Sen kom pappa och hämtade mig, Linnea och Cicci också for vi till Coop och hämtade ut min Iphone! Sen for vi hem till mig också har vi hållt på att instalerat min telefon. Hade aldrig klarat det utan Linnea, hade varit helt körd! Så tack (: Nu funkar den och är jättebra. Håller på att sätta in kontakter till telefonen nu.


Puss

Kommentarer
Postat av: Jn

sv; tack! :)

2012-01-03 @ 21:13:33
URL: http://jenniferidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0